Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WYDARZENIA KLASY I - III

WYDARZENIA KLASY IV - VIII

AKTUALNOŚCI

„Moc emocji, nauki i zabawy – Łódź pełna przygód. Mali odkrywcy z II C i II D w akcji!”

 5 listopada uczniowie klas II C i II D wzięli udział w pełnej atrakcji wycieczce do Łodzi.
Podróż rozpoczęła się wcześnie rano jednak wszyscy byli pełni energii i ciekawości, co czeka ich tego dnia.

Pierwszym punktem programu była wizyta w Monosferze, gdzie dzieci uczestniczyły w warsztatach w Strefie Klocków Linden oraz w zajęciach z LEGO robotyki z GO4Robot. Uczniowie rozwijali tam swoją kreatywność, logiczne myślenie i sprawność manualną. Budowanie konstrukcji z drewnianych klocków i programowanie robotów przyniosło wszystkim mnóstwo radości i satysfakcji z nauki poprzez zabawę.

Kolejnym etapem wycieczki była wizyta w Centrum Nauki i Techniki EC1, gdzie dzieci uczestniczyły w interaktywnej zabawie na Ulicy Żywiołów. Uczniowie mieli okazję samodzielnie eksperymentować i odkrywać zjawiska przyrodnicze związane z ziemią, wodą, powietrzem i energią. Kolorowe, nowoczesne eksponaty zachęcały do działania, obserwowania i zadawania pytań. Wspólna zabawa integrowała grupę i pozwalała łączyć naukę z dobrą zabawą.

Wycieczka była nie tylko okazją do poznawania świata nauki i techniki, ale też do wspólnej integracji, rozwijania zainteresowań i nauki współpracy. Dzieci wróciły zmęczone, ale bardzo zadowolone i pełne wrażeń.

Data dodania: 2025-11-20 10:43:22
Data edycji: 2025-11-21 08:27:14
Ilość wyświetleń: 195

„Choćbyś poznał ziemię całą, 

Milion gwiazd jeszcze zostało!

Choćbyś gwiazdy znał na niebie,

Jeszcze musisz znać… sam siebie.“


Maria Konopnicka
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejTłumacz języka migowego
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Tłumacz języka migowego